مه آلود پریا par سید مرتضی مصطفوی


گزارش هنرنیوز ، رمان «زندگی مه آلود پریا» ا اقبال خوانندگان روبه‌رو شد. این اب فاصله اهی چاپ و چاپ آن اه است. اید موفقیت ا ان ابیت پر تعلیق داستان دانست نویسنده از منظر روانشناختی جامعه شناسی داستان پرداخته است است.

ا، ان رمان،‌ که زنی مدیر و کاریزماتیک است با مرور دچار عذاب وجدان ا مشکلات و اتفاقات ادی مواجه ا ا ا

ارش هنرنیوز ، رمان «زندگی مه آلود پریا» ا اقبال خوانندگان روبه‌رو شد. این اب اصله اهی چاپ و چاپ آن نیز اه است. اید موفقیت ا ان ابیت پر تعلیق داستان دانست نویسنده از منظر روانشناختی جامعه شناسی داستان پرداخته است است.

ا، ان رمان،‌ که زنی مدیر و کاریزماتیک است با مرور دچار عذاب وجدان ا مشکلات و اتفاقات ادی مواجه ا ا این ماجرا داستان مواجهه او ا مصائبی است سرش می‌آید. اب « مه آلود پریا» بعد از کتاب «تابی نهایت» دومین کتاب «سید مرتضی مصطفوی» ا ا ادامه خوانید:

ای مصطفوی فعالیت شما بیشتر در فیلمنامه است چه شد که برای بار دوم به فکر چاپ رمان افتادید؟

دست نویسنده درنوشتن رمان باز است و بهتر می تواند از تخیلات خود استفاده کند و دلیل دیگر اینکه فیلمنامه بعد از اینکه به مرحله تولید می رسد اتفاقای زیادی برایش می افتد و تغییرات زیادی روی آن اعمال می شود مخصوصا فیلمنامه سریال که چندین کانال را باید طی ا له لید .

بپردازیم به رمان «زندگی مه آلود پریا»

پریا که نقش اصلی داستان ماست شخصیتی است کاریزماتیک که جزو انسان های موفق جامعه است به طوری که افراد زیادی را مدیریت می کند اما در روند قصه با اتفاقاتی که برایش می افتد و دچار عذاب وجدان شده و متوجه اشتباهی که در گذشته اش مرتکب شده می اشتباهی که برای جبران آن با مشکلات زیادی مواجه شود و وقتی از همه حتی شوهرش ا امید می شود ایی سعی می ا سختی ا ارزه ا ا ا ا ل ابوس ارش ا ان کند.

لایل پرفروش شدن رومان خودتان را می دانید؟

اید از لت های آن تعلیق اطب و الاتی باشد ل قصه ل استان اوت روایت کنم گرچه بسیار ام سخت بود اما سعی ام این که رئال و سورئال و این دو را به هم نزدیک کنم.

لت این نوع روایت چی بود؟

چون به این قائلم که بسیار از اتفاقاتی که درزندگی ما می افتد از عالم بالاتر نشئات می گیرد و یک جورایی این عالم جسمانی ما به عالم روحانی متصل می شود, بقول افلاطون عالم مثل را مطرح می کند و می گوید عالم ما سایه ای است از الم بالاتر.

پایانی؟

ا ارد از عزیزم اله سهرابی در خلق این اثر بسیار همراه مدیر محترم استان اد که برای چاپ این رمان ار زحمت



Source link